Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2017 19:14 - Уникални бисери от клиенти на мобилните оператори
Автор: varg1 Категория: Забавление   
Прочетен: 759 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 – 100 минути за колко часа мога да ги изговоря? 

– За час и 40 мин. 
– А не може ли за 2 часа?

***

– Какъв ви е тарифният план? 
– Сименс.

***

– Oбещавам, предполагам и съм убеден, че подобна сметка нямам!

***

– Пробвам да набирам... и направо ме отхвърля... като вятър.

***

– Звъня на 123, излиза една жена и ми говори...

***

– Доде месаж! Ко пиши?

***

– Искам и аз като всички останали да ме почукват... 
– Моля? 
– Ами докато говоря по телефона да ми почукват в ухото (втора линия).

***

– Да ми се намали тарифата, защото вече съм 5... не, 6 години глобулец!

***

– Искам да ви питам: счупи ми се СИМ картата и реших да я залепим с каноколит и за да я застопоря, я сложих в телефона и сега не мога да я махна.

***

– Господине, ще прекъсна връзката. 
– Госпожо, аз с вас връзка не съм имал, та да я прекъсвам...

***

– Не ще да влезне в интернет! 
– Какво точно правите вие? 
– Ми не ще! 
– Господине, няма такава операция „Не ще!”

***

– Обаждам ви се за едни смс-и, които се получават на един номер от друг номер... Махнете ги!

***

– Защо викате господине? 
– Викам, защото няма обхват... и тичам... като луда крава тичам... през полята... към магистралата... и в момента съм на магистрала 94 на едно дърво... докога ще ме правите на маймуна?... Смешничко ли ви е? А знаете ли как бодат борчетата?!

***

– Преди малко се обадих да съобщя за един изгубен телефон, но сега го намерих в пералнята и да не го спирате...

***

– Ако ви кажа номер, ще познаете ли кога ме зануляват?

***

– Ало? Колко гигабайта е един килобайт?

***

– Ало? Блокирах си картата... ПИН код нящо да ви са намира?

***

– Ало?... Ало? Чуваме ли се?

– Да? Кажете!

– Искам настройки за интернет, ММС, за щуротии и глупости....

***

– Как да го вкарам тоя ваучер – мъчих се, мъчих се, как ли не го сгъвах, накрая го свих на 4, малко неудобно става, ама само така влиза под батерията.

***

– Моята гласова поща не е премахната...

– Вие какво въведохте, за да ви се махне?

– „Не желая да имам гласова поща” и го пратих на 1770!

***

– Нещо ми яде от сметката.

***

– Ало! Моля ви, пуснете ми мелодията „Пий, куме, пий” като funcall... много е спешно!

***

– На телефона ми, като звъня, изписва МОЛЯ ЗАРЕДЕТЕ и не мога да се свържа!

– Явно трябва да презаредите.

– Не става: зареждам, зареждам... вече 24 часа го държа на зарядно, а пари няма.

***

– Бихте ли изчакали, това ще отнеме няколко секунди...

– Ама от безплатните ли?

***

– За тази тарифа смарт... дали са 500 вдигания или са 500 минути?

***

– Искам да си маана слуховата поща!

***

– Извинете, в Париж има ли магазин на Глобул да си платя сметката?

– Г-жо, имаме каси само в България.

– ....ааа... ма вий май не сте от Русе! Тук нашият търговски център се казва Париж!

***

Може ли да ми викнете такси?
 

**

Обаждах се на тон-оператор.

***

Картата говори английски.

***

Искам да изтегля гласовата поща.

***

Мога ли да записвам жени?

***

Аз таковата се обадих на 1111 – и вашата колежка ми говори на английски.

***

Искам да си махна секретарката.

***

Желая да ми бъде елиминирана гласовата поща.

***

Мога ли да хвърлям стрелички? (има впредвид CLIP).

***

Не мога да си наредя импулсите в картата.

***

Госпожо, държа го, вече два часа го стискам и не мога да го вкарам.

***

Пак съм аз, същия слушател, забравих да ви кажа, че имам 20 ст. Искам да чукна на едни хора, но не мога.

***

Бихте ли ми казали картата на тоя телефон, че жена ми го подари, замина за Гърция, а аз загубих номера.

***

Извинете, че ви прекъснахме музикалните моменти.

***

- Знаете ли кой е бутона "диез"?

- Ама моля ви се, аз съм учил в музикално училище.

***

Господине, нищо не разбирам. Тука на екранчето ми пише на някакъв език, дето не мога да го чета, а Вие ми говорите на български.

***

Аз много добре си ги пиша, ама буквичките бързат. (T9).

***

Аз си го изпращам на български, а братовчед ми го получава на португалски!

***

На екрана ми излезе нещо и не ще де са махне - един четириъгълник и вътре има триъгълник с две черти, дет" са събират по средата. 
- Прилича ли Ви на писмо? 
- Баш шъ"й писмо, ша знаиш!

***Тука съблюдавам, че срока на годност на мойта карта е...

***

За лого колко ме опъват?

***

Можете ли да ме свържете със „Семейство и Приятели“?

***

Обажда се ваучер №........

***

Искам да видя сметката на мъжа си.




Гласувай:
4



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20130906
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031