Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2012 16:57 - OTНОСНО ПРОЗРАЧНОСТ НА МОДЕРАТОРИ В САЙТА
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 2166 Коментари: 6 Гласове:
13

Последна промяна: 13.12.2012 01:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Аз съм против!
Или всички прозрачни, или никой!
Трима прозрачни модератора няма да решат проблема на 3000 измислени никове. които са тук за да нанасят вреда на потребителите с цел и под измислени смешни имена на никовете си.Такова им е мисленето.Какво мнение можеш да изказваш с фалшиво име? Тук си да изказваш агресия, да изследваш данните на хората и да се възползваш от тях? Ами, значи не си за блог общуване с хора!

Изхождам от позицията на блогър, който блогва с истинското си име, фамилия и псевдоним, както се блогва в нормалните ЕС блогове.Но в България нито едно нещо не е нормално ЕС.Потребителите на блог.бг са показвали и показват, че не са дорасли да имат прозрачни отношения в този блог.Самите те се крият в непрозрачност ,за да пакостят на други. Нямат самосъзнанието на човеци.Озлоблени са и се делят на групи с цел мъст...а не нормални отношения.
 Благодарение на тази откритост в нета бяха изнесени данните ми и злоупотребено с тях ,не само в блога, но и живота. Бях изследвана, заплашвана, обиждана, подигравана и ми се правят и в момента спънки с инстанции в България, от същите, които сега искат прозрачност на модераторите...Нямаме условия за такава. Защо я искате да ги тормозите и тях и семействата им?Да ги преследвате и оплювате партийно, както сте свикнали в скандализирана България? Да ги нападате и рискувате кариерата и живота им и на техните близки? Това го можете и го показвате всеки ден спрямо някой. Доста жалко, но факт. 
Не модераторите са виновни за състоянието в блога.Виновни са всички, които злобно и безотговорно обиждат и преследват някого по нета...както са свикнали от живота си.
Без да са прозрачни, модераторите биха могли да помогнат за климата в блога, като се озовават и проверяват сигналите за нарушение правилата в сайта.Задължително е потребителите да се регистрират с истинските си имена, а не с измислени никове, от които да нарушават правата на другите и законите в сайта.
Преди години съм била за прозрачност на екипа. Но откакто си изпатих , не от модераторите, а от потребителите, които сега искат да ровят и в живота на модераторите по навик и да правят зло на тях и съблогерите, въз основа на данните им...вече не искам прозрачност на екипа, а му желая по-качествена работа и човешко отношение , безпристрастност към потребителите.
Истина е, че слабо откликват на очевадните ни молби,
От година насам например потребител http://zlokuche.blog.bg е създал блог , в който целенасочено и умишлено нанася обиди в десетки постинги на потребители на блога. Сигнализирала съм стократно, но резултат никакъв, напротив потребителя продължава да нанася морални обиди в коментарите си и постингите си в блога.
Питала съм се това ли е мерилото за културата потребителска и защо администрация го лансира? Ето и днешен негов коментар в блога ми:

06:34 -Весело насрано. Лудис, какво ра...

от: zlokucheЗа постинг: СЕЗОНИ

Весело насрано. Лудис, какво разхлабително си пила, преди да се изсереш ...

В мои минал постинг са заплахите му за побой над мен. Отделил ми е над 15 свои постинга, също пълни с лични обиди и заплахи... Е, това са никовете с измислени имена, а не собствени ...които издевателстват над блогърите. Защо не се изтрият?.
Каква ценност представляват за инвестор такива? Модератор ли е, или има близки модератори, че 1 година след 1000 сигнала до Инвестор, блога му стои и той продължава да дълва неадекватни коментари.
За останалите , на които им е нужна прозрачност на модерацията...нямам думи! Явно са решили да се ровят и съсипват живота на модераторите, както направиха с мен. Виж преден мои постинг.


 
http://lidislidis.blog.bg/politika/2012/12/07/blogyrski-biseri-ot-bylgarski-blogyri-na-blog-bg-kym-men.1028399



Гласувай:
19



1. lidislidis - 10% oт потребителите на този сайт са с истински имена
12.12.2012 17:41
Останалите 90% измислени никове бесуват из блога. Това дали 3 модератори ще са с истинските си имена, няма да промени, а ще усложни нешата... Този сайт не отговаря за изискванията за блог. Би трябвало пълна реконструкция . Да смени името си И СЕ НАРЕЧЕ ФОРУМ.БГ, тъй ,като условията, които предлага НЕ СА ЗА БЛОГ! Излишни са тези оценки за форум, дублираните гласувания за блог и за потребител, също са излишни, 1 страница е категорично ненужна...?!
Това са част от несъвършенностите на този сайт. Не е само до прозрачност на модерацията. Тя също трябва да има свои кодекс, които ние потребителите да знаем и един телефонен номер изписан с големи букви в наюалота на сайта дежурен 24 часа, на който да съобщаваме нередностите и да ги отстраняват своевременно в проверка до 24 часа от екипа на модерация.Според мен това би подобрило значително работата в сайта и климата. Друг е въпросът, дали това ще носи печалби на собственика, които са незаконни за сайт с тези ненужни екстри гласувания, цъкания, скандали и т.н
цитирай
2. lidislidis - Нагледен пример за вредата от измислени никове с цел злоба и мъстене с минуси , скандали и показност в блога!
12.12.2012 17:56
01:01 - kliomba нов ник на злоку4е
20:31 - zlokuche
20:27 - zlokuche
17:20 - allly

ЕДНИ И СЪЩИ С МИНУСИ И ВУЛГАРНИ КОМЕНТАРИ ИЗ БЛОГА ДЪЛЪГ ПЕРИОД...

цитирай
3. saportok - И аз съм против доста неща, но като ...
13.12.2012 09:07
И аз съм против доста неща,но като цяло не намирам модераторите за толкова глупави.
В момента в блога на госпожа или госпожица Пискова най-много пискат тези,които имат сериозни прегрешения и освен това ги дразни че техните опоненти са на първа.
То ако има блогове за триене,първо ще е bulgarinut57,който още откакто се запознахме ми го "туряше на различни места"-той си е за перманентен шут.
Второто ще е разни такива блогове,дето трупат цифра гласове за щуротиите дето ги пишат,и то двуцифрени бройки нереални гласове.Също и за техните поддръжници.Вчера една идваше да ми подпали селото и ми "скенираше компютъра".Онзи ден един спа с баба ми.Днес,ами днес водачите им се"оплакват".
Третото за бан ще е нещо от типа на госпожа Пискова.Плю модераторите,кара се с потребителите,мен ме предизвиква вече трети път без причина,а накрая иска модерации както на нея и отърва.

Както и да е,считам,че модераторите не са толкова глупави.А на госпожа Пискова,която се изживява като юрист само ще кажа,че за личните данни си има закон и не е демократично решение на хейтърите дали да се наруши този закон-хората сами си избират,още повече че вършат неприятна работа"на ползу роду".Да не говорим,че половината"неанонимни"блогери с претенции за излизане на другите от анонимност са с фалшиви имена.

Аз предлагам,всички които искат модераторите да излязат от анонимност да направят подписка,като първо си сканират и публикуват двустранно паспортите в знак на протест.Щом анонимността им е враг.
цитирай
4. kimiraikkonen - КИМИ СЪГЛАСУВАН ТЕБ!
13.12.2012 10:24
КИМИ СЪГЛАСУВАН ТЕБ!
цитирай
5. lidislidis - Благодаря!
13.12.2012 12:15
kimiraikkonen написа:
КИМИ СЪГЛАСУВАН ТЕБ!


Благодаря, че споделяш написаните ми истини!
цитирай
6. lidislidis - Да, хубава идея имаш!
13.12.2012 12:17
saportok написа:
И аз съм против доста неща,но като цяло не намирам модераторите за толкова глупави.
В момента в блога на госпожа или госпожица Пискова най-много пискат тези,които имат сериозни прегрешения и освен това ги дразни че техните опоненти са на първа.
То ако има блогове за триене,първо ще е bulgarinut57,който още откакто се запознахме ми го "туряше на различни места"-той си е за перманентен шут.
Второто ще е разни такива блогове,дето трупат цифра гласове за щуротиите дето ги пишат,и то двуцифрени бройки нереални гласове.Също и за техните поддръжници.Вчера една идваше да ми подпали селото и ми "скенираше компютъра".Онзи ден един спа с баба ми.Днес,ами днес водачите им се"оплакват".
Третото за бан ще е нещо от типа на госпожа Пискова.Плю модераторите,кара се с потребителите,мен ме предизвиква вече трети път без причина,а накрая иска модерации както на нея и отърва.

Както и да е,считам,че модераторите не са толкова глупави.А на госпожа Пискова,която се изживява като юрист само ще кажа,че за личните данни си има закон и не е демократично решение на хейтърите дали да се наруши този закон-хората сами си избират,още повече че вършат неприятна работа"на ползу роду".Да не говорим,че половината"неанонимни"блогери с претенции за излизане на другите от анонимност са с фалшиви имена.

Аз предлагам,всички които искат модераторите да излязат от анонимност да направят подписка,като първо си сканират и публикуват двустранно паспортите в знак на протест.Щом анонимността им е враг.


Съгласна съм с написаното от теб! Приятен ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3255012
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031