Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2011 20:40 - ПААК БОМБАСТИЧНИ МЕГАЛЪЖИ...
Автор: ok3223 Категория: Изкуство   
Прочетен: 5669 Коментари: 19 Гласове:
12

Последна промяна: 18.05.2011 05:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

УЖКИМ... новопостроената магистрала "Люлин" е била финасирана предварително/авансово/ по програма ИСПА на ЕС, и с тези средства изградена   изцяло, без България да похарчи нито лев.
МАЛКО ИСТОРИЯ
Строежът на магистрала "Люлин" с дължина 19 км., е започнат в началото на 2007год. от турската фирма "Мапа Дженгиз" . След внимателни проучвания на терена,оценки, и преценки, и дълги преговори СТРОЕЖА е бил оценен по пазарни цени  окончателно на 148,400,000 евро.
За тези пари 148,4 мил. евро "Мапа Дженгиз" подписала договор с държвата България да постри магистрала "Люлин" от-до, отначало до край.
Като  1км. от магистралата е бил оценен средно на 7,7мил. евро.

Магистралата бе завършена тези дни. И бе открита официално на 15.05.2011год. в 15 ч. лично от м-р председателя д-р Б.Борисов, който  за тази цел прелетя с херикоптер от Видин до Перник, в присъствието на министри и много хора.
То бяха речи, големи думи и хвалби, като той поиска, нареди на гражданите и шофорите " Много да внимават да не МУ повредели мантинелите", защото навсякъде били изпомачкани.
Цената на която е построена, завършена магистралата  е вече 185,000,000 евро, като е поскъпнала с 36,600,000 евро.
Като оскъпяването е с ЦЕЛИ 25%. по-голямо от пъървоначално определената пазарна цена. ОГРОМНО ОСКЪПЯВАНЕ... 
Днес 1км от мъгистралата ни струва по 9,600,000 евро, или с 1,900,000 евро е по-висока от първоначалната пазарна цена,
9,600,000 евро -7,700,000 евро = 1,900,000 евро.

КАТО 1/един/ линеен  метър от магистрала " Люлин" струва само 20,000 евро.
 Което скъпичко малко, нали.?

За строежа ЕС не е дал авансово нито левче.Нямат такава практика. Да авансират предварително такива строежи. Тепърва комисии от експерти на ЕС ще  преценяват дали магистралата е  построена по стандартите на ЕС, без ненужни оскъпявания и без дававери. И ако прецени че всичко е ок, всичко е както трябва, ЕС съгласно с програмата ИСПА ЩЕ НИ ВЪЗСТАНОВИ ЧАСТ ОТ ПОХАРЧЕНИТЕ ОТ НАС ЕВРОТА ЗА СТРОЕЖА НА МАГИСТРАЛА "ЛЮЛИН".
Каква част и колко ще научим тогава;
Магистралата е построена до тук с пари от бюджета, с пари от нашите данъци. Колко и какво ще ни възстановят от ЕС един Господ знае. Ако всичко е ок, по стнадартите, добре. АКО НЕ Е.
Никой нищо няма да ни признае и ще е, и остане на наш гръб, и за наша сметка.
КОЕТО НЕ Е ИЗКЛЮЧЕНО ДА СЕ СЛУЧИ.
КАТО СЕ ЗНАЕМ КАКВИ СМЕ КАЧЕСТВЕНИЦИ И СТРОИТЕЛИ.
ДАНО ВСИЧКО Е ОК, ДА ЖИВНЕМ МАЛКО И НИЕ.

Няколко примера от местния фолклор.

Някой да знае, коя е най-късата магистрала в света. Да не би случайно да сме поставили световен рекорд с построяването на магистрала "Люлин".

Не е ли време да се кандидатираме за рекорд на ГИНЕС.
КАК СМЕ ПОСТРОЙЛИ НАЙ-СКЪПАТА И КЪСА МАГИСТРАЛА , ЗА НАЙ-МНОГО ВРЕМЕ.

Не е ли твърде пресилено, да наречеш една отсечка от 19 км. МАГИСТРАЛА. 




Гласувай:
17



1. анонимен - Правителството на Станишев откри ...
17.05.2011 23:17
Правителството на Станишев откри общо 4 магистрали с дължина над 120 километра, без да бие тъпана. Но тоя грандоман е просто рядък слечай.
цитирай
2. zaw12929 - Оставете човека да се похвали. . .
17.05.2011 23:57
Оставете човека да се похвали...
цитирай
3. chara - От всичко, което съм изчела за "Люлин" знам, че тепърва ще се случват "чудеса"
18.05.2011 07:33
на и около тази "магистрала"!
:)
цитирай
4. despinida - Уникалнотта на магистрала Бюлин е,
18.05.2011 08:05
че само на нея има табела със стрелка за Банка :)))
цитирай
5. sande - Тра-ла-ла, тра-ла-ла - нова "Люлин" магистрала ...
18.05.2011 08:17
Нема ала, нема бала...

За мен лично е добре.

Може и да не е толкова скъпа.

От Банкя до Пастух си скъсявам пътя.

Между другото тук, в Пастух, скоро ще откриваме магистрала "Бойко Борисов".
Дълга е около 150 метра. Свързва махала "Попадия" с Кацарската махала.
За строежа не е похарчен нито един лев, даже една стотинка.
Ще информирам подробно за събитието.

Поздрави на моя адаш!
цитирай
6. sherif - ?
18.05.2011 13:06
Думата "мегалъжи" не е ли псувня?
цитирай
7. sland - Направо
18.05.2011 15:50
паднах от стола :) Правителството на Станишев построило 4 магистрали... кои са тези 4 магистрали ми е първия въпрос и сигурен ли си че то ги е построили, а ако ги е построило за колко време ги е построило... не се излагай моля ти се 4 магистрали Станишев ги построил......
цитирай
8. анонимен - Сланд, време е да се научите, че К...
18.05.2011 16:34
Сланд, време е да се научите, че Кушел е сериозин човек и никога не говори празни приказки. Кога са строени магистралите е ясно, но важното е кой ги открива и кога.
Та на думата. Станишев открива следните четири сериозни отсечки от магистрали.
1) 2006 год. Карнобад-Бургас - 53 км.
2) 2007 год. Оризово-Ст.Загора - 39 км.
3) 2007 год. Перник-Д.Диканя - 22 км.
4) 2007 год. Харманли-Любимец - 24 км.
Или общо 138 км, без фанфари и без нарцистични изстъпления.
Така е братя. Научете се да уважавате хората, които знаят повече от вас.
цитирай
9. sland - Благодаря за отговора
18.05.2011 17:04
Станишев не е открил нито една магистрала, това са отсечки :) Сегашното правителство е първото, което ще открие цяла завършена магистрала. Като строежа на участъците е започнал и ще завърши в техния мандат, а докато бъдат завършени, ще започне строежа на още магистрали :) Юни месец ЕС ще реши за Трансевропейска транспортна мрежа от които ще дойдат над 2 милиарда евро. Направи си сметка, кое правителство колко е направило и колко ще направи.
цитирай
10. jim101 - В местността, наречена България, ...
18.05.2011 21:31
В местността, наречена България, мантинелите са на премиера, а на протестиращите се пишат актове за неправилно пресичане на неоткритата магистрала. Но, замълчи съвест българска, не пречи на Лентореза Бойкаки който открива светофари, покриви и боядисани пейки да ти осигури средноевропейско съществуване! Макар че си няма никаква идея как да стане това....
цитирай
11. chara - От доклада на "Строл 1000 - СКЛ Консулт" за магистрала "Тракия"
19.05.2011 16:20
* Документацията по управление на Проекта (б.р. - за доизграждане на "Тракия") не е в специален архив. Достъпът до отделните документи е свободен, което затруднява откриването им, поради факта, че те са в различни отдели, дирекции и служители.

* След прегледа на дoкладите от проверките на АПИ при получаване на искане за междинно плащане се установи, че те са съставени формално. Контролните листове не отразяват напълно дейностите и не са подходящи за този проект. Констатациите в тези доклади се разминават с констатациите от проверките на управляващия орган (транспортното министерство). Отделът, който извършва проверките в АПИ, се състои от 2 бр. инженери и 3 бр. други специалисти. Задачата им е да проверяват сигнали, които се получават в АПИ (и по другите оперативни програми). Имайки предвид обема, който трябва да се разгледа за едно ИМП, това е невъзможно.

* Липсват доказателства за проверка на дейностите, извършени от консултанта и авторския надзор, а от представената документация по извършени проверки на строителните дейности личи, че те се провеждат фиктивно.

* В договора с компанията изпълнител на лот 3 ("Актор АСД") количествата на извършените СМР не са локализирани по участъци, километраж или по друг начин, тяхната проследимост е невъзможна и съществува риск компанията изпълнител да си получи пълната сума по договора при незавършена магистрала.

http://kafene.net/analysis.html?fb_1101652_anch=17760371
цитирай
12. ok3223 - А бе
20.05.2011 12:18
Г- н STAND.
Значи, всяка от откритите от Станишев 4 магистралки(отсечки от магистрали), както шеш ги наречи. Всяка от които е по-дълга от прословутата и забележи, оскъпена с цели 25% магистралка, 19 км. отсечка от "магистрала" Люлин, която бе открита с хеликоптерно кацане, и бомбастични приказки от д-р Боко Б.
Никой не разбра по това време,че се откриват магистралки и беше обикновено местно събитие.
Та всяка от тях е с нещо повече, от нашумялата и спрягана от ББ като уникална "Люлин". Едва ли не като космическо събитие.
Смешки и смешки, на магисталманияка д-р Боко Б.
Тя е УНИКАЛНА ДОТОЛКОВА.
Доколкото е много къса, много скъпа(линеен метър струва 20.000 евро), минава през Люлин, не през Алпите, оскъпена е с 25%, страшно много, и е строена много дълго време. Цели 5 години.
И Е С ГАРАНЦИЯ(МОСТОВЕ, ТУНЕЛИ И ТН.)
САМО 1 (една) година.
Така че няма място за хвалби.
Само след 1-2 год ще се види какво и как е направено.
цитирай
13. sland - Да съгласен съм с теб, че е малко п...
20.05.2011 16:13
Да съгласен съм с теб, че е малко повече или доста повече шум се вдигна около тази магистрала. Но забележи всички магистрали, които Станишев е направил са открити през 2006 2007 аз ли се бъркам или и тогава имаше избори :) и забележи, че само "магистрала" Люлин беше започната по време на правителството на Станишев и не успяха да я завършат за 3 години, беше изградена една много малка част от магистралата, казват 1/3та, а за година и половина другите 2/3ти. Малко намирисва това. Оскъпяването халал да му е на този, който е прибрал лев :) сега се задоволяваме на по-добре да е по-скъпо но да ги има за кратък срок :) Та тази долна утайка Станишев не е започнал и не е свършил нито една отсечка :) отречете го :) тази 19 километра отсечка, е малко сравнение с това което Станишев уж е направил :) да ама на Бойко не му е свършил мандата :) а в момента се строят и до година "трябва" да бъдат завършени още 120 километра отсечки :) и забележи другото, че докато бъдат завършени по същото време ще започнат строежи на други отсечки :) да това е в бъдеще, ще поживеем и ще видим :) но това ако стане Станишев ще се види колко некадърен и колко нищо не е направил за държавата и аз лично ще гласувам за 2ри мандат за бай ти Бойко :) а да 140те километра за БДЖ :) които започват да се строят скоростната отсечка :) ЕДНА ДЪРЖАВА ЗА ДА ПРОЦЪФТИ ЕДНО ОТ НАЙ-ВАЖНИТЕ НЕЩА Е ДА ИМА ДОБРА ИНФРАСТРУКТУРА. Посочете някоя държава с добра икономика, която да има лоша инфраструктура :) :) :)
цитирай
14. ok3223 - Че си ГЕРБЕР-манияк
21.05.2011 07:10
си е твой проблем.
Ноо е проблем и на милиони българи, защото милионите за тези магистрали
се вземат от:
закритите болници,
от парите за здравеопазване,
от парите за образование,
от пенсиите на възрастните,
от ниските заплати,
от закрити театри,
от растящите данъци,
лекарства за онкоболни,
подръжка на пътищата от републ.мрежа,
който са в окаяно състояние,
от БДЖ за което не е похарчен 1 лев,
от увеличени лицензи,
постоянно поскъпващ бензин и нафта,
от лъвският скок на цените на ХЛЯБА и стоките
от първа необходимост,
от нарастващата мизерия на бедност на обикновените
българи и пр., и прочие екстри от този род, които ни се сервират
всеки ден.
В една страна народа, човеците са над всичко. Да запазим народа,
да помогнем да оцелеят и тези, който са в трудно положение,
безработни, бедни, болни, възрастни,хора в неравноправно положение и мизерни заплати и пенсии, и чак след това идва естествено всичко останало.
То е на втори и трети план.
Народът е главното богатство на една държава. Има ли народ-има държава. Няма
ли народ здрав, прав, корав, който да я брани и се труди в нея, ДЪРЖАВАТА ИЗЧЕЗВА, УМИРА.
цитирай
15. sland - ГЕРБЕР маниак :) в никакъв случай, ...
22.05.2011 17:06
ГЕРБЕР маниак :) в никакъв случай, боклуко, бесепаро, депесаро ненавиждащ ДА :) Бойко не е най-качествения управник :) едва ли има кой да си изкриви душата и да кажа обратното, но на този етап не се сещам, някой който би се справил по-добре :) ако някой ми посочи човек или партия, която може да се справи по-добре на този етап да го направи ще му стисна ръката!
Владимир прави си че Инфраструктурата има спомагателна роля, но да речем има 5 важни точки, от които зависи икономиката да върви напред, то инфраструктурата е 1та. А ако са 2 отново 1та ще е инфраструктурата, това е конкретно за България.
Искрено се надявам да имаме нормални пътища, искрено се надявам да не боледувам.
А и още нещо, магистралите според вас не биха ли спасили достатъчно животи? За да кажем здравеопазването ни е на ниско ниво, но от както имаме магистрали, годишно умират 200 души по пътищата а не като преди по 1200? И като се има предвид, че след като се направят магистралите идва ред на други сфери, които се нуждаят от сериозна реконструкция и благодарение на добрата инфраструктура, реформите ще бъдат направени по-лесно, какво е общото отново твърдя, че инвестициите ще дойдат след добрата инфраструктура, инвестицията ще бъде, както вътрешна така и външна. Лесно ще се пътуват по 250 километра за да ходиш на работа в друг град, така от една област взимаш пари и ги харчиш в твоята, така не се ли покачва и жизнения стандарт на тази област, ама това друга дълга тема.
цитирай
16. ok3223 - Г-н sland,ето фактите.
24.05.2011 11:19
kushel написа:
Сланд, време е да се научите, че Кушел е сериозин човек и никога не говори празни приказки. Кога са строени магистралите е ясно, но важното е кой ги открива и кога.
Та на думата. Станишев открива следните четири сериозни отсечки от магистрали.
1) 2006 год. Карнобад-Бургас - 53 км.
2) 2007 год. Оризово-Ст.Загора - 39 км.
3) 2007 год. Перник-Д.Диканя - 22 км.
4) 2007 год. Харманли-Любимец - 24 км.
Или общо 138 км, без фанфари и без нарцистични изстъпления.
Така е братя. Научете се да уважавате хората, които знаят повече от вас.

Значи това не били магистрали, а "отсечки". всяка от които е по-дълга и построена навреме без оскъпяване. А магистралката,отсечката "Люлин" дълга само 19км. и строена цели 5 год. и оскъпена с 25%, и открита с такива фанфари и с гаранция от 1 год., била истинска "магистрала". Щели били да строят нови пътни ЖП магистрали ГЕРБ и ББ.
За кога? За 2 год довършиха 12км. от"Люлин". С това темпо са под крушата. Тепърва ще се вижда какво, как и за какви пари е направено. И дали е направено по техническите и ценови стандарти на ЕС. Гафовене са на всяка крачка.
ЩЕ, ЩЕ, ЩЕ НАПРАВИ. За 1/2 мандат ГЕРБ имама едно ДОВЪРШВАНЕ.
ЦЯЛАТА ПАРА, парите на бълг.анъкоплатци отидоха в свирката, в аларми и хвалби.
С малко свършена работа.
С много голи обещания и лъжи.
Загиват много по пътищата защото:
около 1/5 от шофьорските книжки са купени, карат хора без квалификация.
масовата кола е 2-ра употреба,износени, несигурни и със слаба пподръжка;
Дисциплината по пътищата слаба, кара пиян, да му се взима книжката за 2-5год;
пътищата лоши. В симеоновград загинаха 6 момчета, пиян и лош път;
и тн.
цитирай
17. ok3223 - Какви са тези номера?
24.05.2011 12:27
Защо написаното от Сланд излезе преди малко?
ЗНАЧИ У МОМЕНТО НЯМА ПО-ДОБЪР И ПОДГОТВЕН ЗА УПРАВНИК ОТ Д-Р БОКО ТИКВАТА. Ами да закрием държ. Бг. Щом един полу грамотен икономически и културно пожарникар, мафиот и полицай е най-доброто у момента. Колко му е. Докато такива като този грандоман не са я ликвидирали от некомпетентност и жажда за власт.
Разсъждаваш като профан. На първо място е народа. Да се запази здрав,годен и грамотен.Да се построят заводи и фабрики, за да има производство и работа, да има стоки, какво да се превозва по пътищата. И чаак след това идват магистралите. За да има река, магистрала, трябва да има поточета, пътища и стоки, които да се вливат в реката, в МАГИСТРАЛАТА. Реката не пада от небето.
Днес магистралите обслужват транзита на страни от ЕС, с Турция и близкия изток, като за нас ползата е нищожна.
Станишев, сам, без блокажите на Доган и Кобурга, както е ББ в момента, ще е 10 пъти по-добър и ефективен управляващ държавник от полицая пожарникар.
Даже всеки кадърен икономист, каквото има доста в България би се оправял с положението по-добре. Стига да има поне част от подкрепата, която имаше ББ.
Подкрепа,която се топи като снежна топка напролет.
Приоритетите са ти объркани. Жалко за теб като мислещ, ако най-доброто за нас, според теб, е този перко-треперко ББ.
Разсъждаваш мотамо като герб-активист, което е твой проблем.
Не пробутвай тези дебели лъжи и на другите.
цитирай
18. sland - Станишев ще бъде 10 пъти по-добър от ...
24.05.2011 18:25
Станишев ще бъде 10 пъти по-добър от еди кой си... моля ти се. Човек, който през живота е нямал нито един час работа освен като политик ??? Човек който казва в България има инфлация защото търговците искат да проверят покупателната способност на населението, Човек който казва, трябва да има избори ноември месец, за да може хората да съберат реколтата и да могат помислят добре за кого да гласуват (и да е шега, е много глупава). Човек който е толкова нагъл и некадърен, по което време корупцията също беше изключително нагла и явна. Борисов трудно се справя, не защото е чак толкова глупав и неграмотен, а защото е трудно да вземе парите от комунистите. И не знам що за профан трябва да си за да кажеш, че Станишев е по-добър от еди кой си. И стига сте ми показвали тези отсечки, те са започнати от предното правителство, в което БСП нямаше участие. А "магистралата" (в кавички защото и аз смятам, че това не е магистрала) Люлюн е започната преди 5 години, за 3 години в правителството на Станишев по тази магистрала почти нищо не беше направено, не защото Бойко го повтаря, а защото го виждах с очите си, 3 години толкова бавно се строеше, толкова мудно... и другото е че ако ще смятаме магистралите кой какво направил трябва да го сметнем след 2 години като свърши този мандат и съм убеден, че сегашното правителство ще има повече направени километри отсечки от магистралите, както и ще има започнати строежи на нови.
И пак казвам Бойко дразни с поведение и многото приказки, но е 100 по-добре той от колкото некадърен комунист, даващ власт на партията курва ДПС!!!
И последно моля ти се ама много ти се моля, не пиши повече, ако ще ми предлагаш тая долна путка Станишев като по-добър от който и да е било... направи някое нормално предложение...
цитирай
19. ok3223 - Разсмиваш ме.
24.05.2011 20:42
ДНЕСсамо Станишев има реалната възможност да духне под опашката. на огнебореца. БСП може да я свърши и ще я свърши.
Бих прадпочел на мястото на С. Станишев( никак не ми допада) да е г-н Георги Стоянов Кадиев. Кадърен и сериозен мъж, с отлично образование и способен като икономист, но е избутан от Станишката, а това не е добре за столетницата и носи минуси.
Това е положението. Не съм социалист. Просто разглеждам разположението на реалните политически сили в Бг.
СДС и ДСБ са гроги. "Атака" вече джуже. НДСВ е фантом. РЗС-също. Реални сили са БСП и ГЕРБ. Като ГЕРБ запада, а БСП набира сили и става решаваща сила. ДПС е пак в изгодната позиция на фактор, от който ще зависи кой ще е на влст.
следващите 4 год.
АТОВА Е ЛОШО ЗА БГ. МНОГО ЛОШО.
Политиката не е въпрос на желание, а на компромиси и възможности.
Президента с неговото АБВ също може да играе роля, ако успее да набере достатъчно електорат и тн.
Това са играчите други няма засега.
Харесва не харесва, това е положението.
Боко Б се провали като кмет на София И сега като м-р председател. Спасението му е да яхне президнтството и прави всичко да се докопа до него. Да се пенсионира като президент. В това му е мечтата и спасение...
Да остави властта и грижите на друг, а он да си рита топка .
Някоя Гербер технократка...или технократ.
И он пак че командуе чраз ГЕРБ партията...
НА УЖКИМ.
ТОЙ Е КУКЛА НА КОНЦИ С КУКЛОВОДИ ЦРУ, МОСАД И ОЛИГАРСИ.
Поставен и назначен от тях. Знаят му слабите места,"героичните подвизи и минало" и го държат здрааво в ръце.
Една кукла на конци.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ok3223
Категория: Поезия
Прочетен: 634050
Постинги: 293
Коментари: 394
Гласове: 3627
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031