Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2017 12:18 - За напомпването - към администрацията
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 5289 Коментари: 34 Гласове:
31


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Проблемът е по- скоро "спортен", но не е пък от днес, така, че си има  и исторически елемент!

Сполучливо е наречен "помпане"!  Защото се надува балон!  Е, нормално е, той  да се пукне, но засега това не става!

Аналогичен е на допингирането в спорта !
Там как се борят с проблема?
Ами напомпаните с допинг, щом ги хванат,  ги дисквалифицират!  Отнемат им медала, дори и след години, щом попаднат в хванатите!

Тук да дисквалифицират напомпения ,някак си  не върви! Може и друг да го прави, с цел да навреди на трети! Коментирано е в постинг преди! И по - вероятно е,  друг да го прави!
Даже съм срещал и такива ,които открито се хвалят ,че го правят, със съгласие или не.
Да дисквалифицират тях?!
Да и в спорта го има
Някой умишлено дава допинг на друго лице, да бъде хванато!? Но иди доказвай в случая, че сестра ти не може да е курва, защото нямаш сестра......
Ако администрацията отстрани някой, хванат подмолно да " помпи", той ще се регистрира отново И още по настървено ще го прави Значи пак не е решение това.
Да не се отчитат анонимни посещения?! Защото ,за сигурността на извършителя  в такъв случай , дейността му ще е анонимна......
Не знам,  могат ли да се делят посещенията на анонимни и неанонимни, както и не знам самата технология на помпене.  А и не искам да я знам!

Със сиггурност помпиерът не стои като стахановец пред компютъра и неуморно да прещраква-влез-излез! С часове, за да станат десетки хиляди" читателите"!

Как постъпват в спорта в такива случаи?
При единичните стана ясно, дисквалификация за дълго време или до живот, при рецидив!

Да, но тук нещата  опират  до организирана система, от рода на Хашековата систематизирана систематична система!

Как действат в спорта при такава масовост, защото все повече се убеждаваме в спортния характер на проблема при нас?
Ами наказват федерацията за известно време и накрая я и  изключват! Защото се счита, че тя генерира проблема! С основание, при това!

Да не прозвучи двусмислено, не смятаме,  че администрацията генерира проблемът при нас
Но след като рубриката , свързана с брой посетители или читатели се компрометира по този начин и става безсмислена, не е ли най - добре, тя  да отпадне изобщо?!
В края на краищата какво отчита тя и каква класация, на какво  се прави?
На брой реални прочити или на МЪРТВИ  ЧИЧИКОВИ ДУШИ?!
ЯВНО И ДВАТА ЕЛЕМЕНТА ГИ ИМА!
ТОГАВА, ДОБРЕ Е  ДА БЪДЕ ДОБАВЕНО: И МЪРТВИ ДУШИ, АКО ВСЕ ПАК ОСТАНЕ!

Това е наше мнение, не държим императивно да се налага!
Но все пак проблемът е сериозен, аналогичен на допинга в спорта
И в двата случая се компрометира равнопоставеността на участващите в класацията!



Гласувай:
36


Вълнообразно


1. olivie - надявай се
19.07.2017 12:34
помпането преди всичко ползва модовете и рейтинга на блог.бг-то. Нормалния брой читатели на постинг много рядко надхвърля 100. Но пък се ловят грешни пари от разни дансове, цереута и т.н.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей!
19.07.2017 12:38
olivie написа:
помпането преди всичко ползва модовете и рейтинга на блог.бг-то. Нормалния брой читатели на постинг много рядко надхвърля 100. Но пък се ловят грешни пари от разни дансове, цереута и т.н.


Може и да си прав!
Нещо което не знам, не знам!
Но защо някои се хвалят, че го правят?
Да си пишат актив вероятно, ако нещата са наистина такива?

Хубав ден!
цитирай
3. mt46 - Помпенето
19.07.2017 12:46
е като печатането на фалшиви пари или на пари без покритие... Явно сайтът има интерес да се "надува"...
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
19.07.2017 12:54
mt46 написа:
е като печатането на фалшиви пари или на пари без покритие... Явно сайтът има интерес да се "надува"...


Наистина не ми е ясно!
Мога да обясня, според мен, защо Земята се върти при движението си, но това не мога!
Но пък си обяснявам"смелостта" на някои, които вместо да се крият, се хвалят с помпене ...
Хубав ден, Марине!
цитирай
5. viva1122 - А защо го разрешават - брой прочити...
19.07.2017 13:45
- за да има по-голяма посещаемост, свързана с интриги, противопоставяния и много сапунки - разбира се модераторите имат интерес от това, иначе досега да са взели мерки и да са го предотвратили - сигурно не могат, могат и още как, но не искат !?! защо разрешават многото профили, един сериозен сайт и блог не би го разрешил - това е първо , има второ и трето - така че ...
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей!
19.07.2017 14:36
viva1122 написа:
- за да има по-голяма посещаемост, свързана с интриги, противопоставяния и много сапунки - разбира се модераторите имат интерес от това, иначе досега да са взели мерки и да са го предотвратили - сигурно не могат, могат и още как, но не искат !?! защо разрешават многото профили, един сериозен сайт и блог не би го разрешил - това е първо , има второ и трето - така че ...


Да, това ми напомня зя случай от Соца
В казармата накрая бях на бригада
В едно много известно село, неколкократен първенец по добив на царевица Пращаха ни да берем в участъци, където комбайнът не може да влезе
Знаех за успехите им и изпитателно оглеждах реколтата - царевица, като царевица С мен се движеше един от ръководителите на АПК
Разбра защо гледам и без да го питам ми каза, че имат двехиляди дка с царевица, които никъде не се водят но вместо добивът на декар да се отчита от 12 хиляди, което е реално, отчитат го върху 10 хиляди И така стават първенци, иначе ще бъдат втори или трети
Един вид допингиране на добива!

Явно съм подходил наивно към проблема Какво да се прави, човек все се надява на нещо истинско!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Браво!
19.07.2017 14:37
Помпиерите/ или помпиерките/ в акция
Е, не може да угодиш на всички!
цитирай
8. leonleonovpom2 - А, Простсам също се появи, от парт...
19.07.2017 15:01
А, Простсам също се появи, от партията на помпиерите!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Оказва се, че тук много лесно могат ...
19.07.2017 15:04
Оказва се, че тук много лесно могат да се изловят облагодетелстваните от помпенето Както и извършителите
цитирай
10. flymore - Не одобрявам, нито...
19.07.2017 16:59
разбирам целта на помпата и помпящите постингите. Вероятно IQ-то ми е причина.
Здравей, Иване!:)
Споделям коментара ти и те подкрепям с изложеното мнение.
Усмихната и щастлива вечер!:)
цитирай
11. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю!
19.07.2017 17:37
Понеже аз не се състезавам с никого, а просто си казвам мнението, въобще не ме интересува кой е на първа, кой колко е напомпен и т.н. В крайна сметка важното е какво ще кажеш, доколко има смисъл в казаното и доколко може да бъде полезно то за околните. Останалото е бутафория, Иване, и не си струва нито вниманието, нито хабенето на енергия за него. Това, че на някой посредственяк му расте егото от помпане, си е за негова сметка, защото падането от високо най-боли.
Хубав ден, приятелю!
цитирай
12. olivie - бе лионе
19.07.2017 18:49
ти от Марс ли падаш, нета не четеш ли? Колкото повече посещения има един акаунт, оналйн магазин, сайт или както искаш го наречи, толкова повече струва като средство за масова манипулация и за СЛУХТЕНЕ. Даже и собствена валута си създадоха - биткойн (че да се различават от обикновените борси). Не ти ли се вижда показателно, че никой от тях не се хваща за така доходоносната си професия а още кърпи и помпа тук?
цитирай
13. didanov - здравей Леоне
19.07.2017 19:27
брой до пет и ще бъдеш "напомпан" - така става обикновено, когато някой протестира против това..
аз лично бих го нарекъл стъкмистика, където най-важното е не темата, а участниците. Поздрави
цитирай
14. leonleonovpom2 - Поздрави, Флиморе!
19.07.2017 20:10
flymore написа:
разбирам целта на помпата и помпящите постингите. Вероятно IQ-то ми е причина.
Здравей, Иване!:)
Споделям коментара ти и те подкрепям с изложеното мнение.
Усмихната и щастлива вечер!:)


приемам го само като фалшификация Затова и реагирам От събеседването по случая ми стана ясно, че съм си наивник Защото си поизясних причините за него, за тези, които го правят
Ако е от благородна подбуда, бих го приел с усмивка! Но, както и подозирах, тук се проявява една основна черта, наша, пречеща ни да вървим напред!
Прави се с цел да навреди на друг!
Е, това не бих приел и за каквото и да е било друго! Подбудата!

Хубава вечер, слънчево момиче!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
19.07.2017 20:17
batogo написа:
Понеже аз не се състезавам с никого, а просто си казвам мнението, въобще не ме интересува кой е на първа, кой колко е напомпен и т.н. В крайна сметка важното е какво ще кажеш, доколко има смисъл в казаното и доколко може да бъде полезно то за околните. Останалото е бутафория, Иване, и не си струва нито вниманието, нито хабенето на енергия за него. Това, че на някой посредственяк му расте егото от помпане, си е за негова сметка, защото падането от високо най-боли.
Хубав ден, приятелю!


Да, аз също съм вече против този състезателен елемент Той измества центърът на тежестта от стойностните неща към откровено порнографски-мръсни и долни писания!
Напълно споделям написаното от тебе Това е самата истина!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Поздрави!
19.07.2017 20:22
olivie написа:
ти от Марс ли падаш, нета не четеш ли? Колкото повече посещения има един акаунт, оналйн магазин, сайт или както искаш го наречи, толкова повече струва като средство за масова манипулация и за СЛУХТЕНЕ. Даже и собствена валута си създадоха - биткойн (че да се различават от обикновените борси). Не ти ли се вижда показателно, че никой от тях не се хваща за така доходоносната си професия а още кърпи и помпа тук?


Явно съм си наивник в случая
В живота си съм се борил с фалща - къде с успех, къде без!
Затова видя ли го и го ...почвам!
Но, необходима е, трябва гъвкавост!

Хубава вечер!
цитирай
17. to4icata111 - Здравейте!
19.07.2017 20:24
Поздравления за постинга!
По мое скромно мнение, нищо няма да се промени, тъй като, очевидно няма воля за това. И кучетата ще си лаят, кервана ще си върви...Добре са дошли всички "помпаджии", "тролове", сеирджии, скандалджии и пр.

Имах различно мнение за това "място". Сгрешила съм! Не ми беше нужно много време, за да се убедя, че подобна среда не е за мен. За това и не публикувам вече.

Поздрави на автора и блогърите, с които общувахме !
Бъдете здрави!!!
цитирай
18. merlin68 - Търговска политика:) Да очакваш ...
19.07.2017 20:24
Търговска политика:) Да очакваш модераторите да наказват помпаджийте е наивно приятелю, та те им помпят хляба.
А и проблемът далеч не е така драматичен като допинга в спорта, та от допинга умират хора, той превръща в спорта от здраве в болест. Тук просто някой печели, а както се казва - щом в капитализма някой печели, то значи всичко е наред:)
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, върни се!
19.07.2017 20:59
анонимен написа:
Поздравления за постинга!
По мое скромно мнение, нищо няма да се промени, тъй като, очевидно няма воля за това. И кучетата ще си лаят, кервана ще си върви...Добре са дошли всички "помпаджии", "тролове", сеирджии, скандалджии и пр.

Имах различно мнение за това "място". Сгрешила съм! Не ми беше нужно много време, за да се убедя, че подобна среда не е за мен. За това и не публикувам вече.

Поздрави на автора и блогърите, с които общувахме !
Бъдете здрави!!!


Много ме зарадва, като видях коментара ти!
В блога има хубави и стойностни хора, с тях ще общуваш!
Другите? Както казваше един приятел, говедото от дума не разбира, но от тояга! Види ли я , веднага всичко му става ясно!

Ще се радвам ,ако се върнеш!

Хубава вечер и прекрасно лято ти пожелавам!
цитирай
20. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Мерлин!
19.07.2017 21:17
merlin68 написа:
Търговска политика:) Да очакваш модераторите да наказват помпаджийте е наивно приятелю, та те им помпят хляба.
А и проблемът далеч не е така драматичен като допинга в спорта, та от допинга умират хора, той превръща в спорта от здраве в болест. Тук просто някой печели, а както се казва - щом в капитализма някой печели, то значи всичко е наред:)


Благодаря ти за отзива!
Имаш право за наивността
В течението на днешния ден си изясних, че съм бил много наивен към въпроса
Може би отношението към фалша ми е професионално изкривяване
Ами , ако допусна фалш, може да убия хора
Спомням си, по късните новини преди време,дадоха фармацевтичен продукт, пълен с плесени Попаднат ли в кръвта , убиват
Не можах да спя нея нощ Сутринта , едва дочаках да се покаже слънцето и звъннах на директора Опаковките на този продукт бяха мое дело. Той ме успокои ,че става дума за стара, бракувана партида и не опаковката е виновна Да, нормално е, тя да няма вина, но плесен не трябва да има и в разтвора!
Някъде може да махнеш с ръка, но когато става дума за човешки живот, фалш не може да има
Сега ми се изясни далаверата, както и хвалбите на някои ,че помпят при поискване
" Смелчаци"!

Благодаря ти!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
21. missana - Привет на автора!
20.07.2017 03:55
Темата стана доста актуална напоследък, но проблемът е явно доста старичък. Аз също му посветих един постинг и ето вкратце мнението ми. Помпането е по същество чисто хакерска дейност. Едни я умеят сами и по някакви причини я реализират. Други пък биват напомпвани без хабер да си имат за това. Виждам, че по-голямата част от напомпаните са дами на повече от 9 месеца! Така или иначе е много трудно да се определи, кои точно са виновни и кои невинни. Наличието на анонимност също пречи за някакво радикално решение. При това положение е абсолютно ясно, че числата са обезценени като банкноти при хиперинфлация. Следователно просто дайте да не ги гледаме. Друти са критериите за качество на даден текст. Не се измерват с числа. Радка Пиратка е доста по-четена като текст в днешна България от Ботьова и Вапцарова, а също и от Дебелянова и Яворова. Числата са й като на постинг от блог бг. Това значи ли, че щом е на главната страница понастоящем, тя превъзхожда текстовете на цитираните от мен автори? Очаквам сами да си отговорите. И да наказвате, с всевъзможно изобретени наказания, авторите на Радка Пиратка, ще се явят нови автори на нови Радки Пиратки - те никнат като гъби след дъжд. Така че да не се косим, а да разчитаме на вътрешния си критерий за качество на даден текст. Нещата ще си дойдат на местата, ако се премахне главната страница. Нека да има една обща листа върху която текстовете се публикуват по хронология в съответните раздели и всеки читател да влиза в съответния раздел, който го интерисува и да чете оттам каквото му сака сърцето и душата. Това е далеч по-добре, отколкото да се отива в посока на лов на вещици. Аз, поне, друго разумно решение на въпроса с помпите не виждам.
цитирай
22. leonleonovpom2 - Към поетесата Росела
20.07.2017 11:11
Имам няколко въпроса към нея
Първо, какво поетично намира в обикалянето по блоговете и поставяне на минуси????
Аз не съм поет, затова ли?
А, впрочем, едно списание ми публикуваше безпроблемно статии
Но една попадна на смяна на ръководството му
Забави се дълго време
Накрая се принудих да проверя
Редакторът надълго и широко ми обяснява, че е променена концепцията му. Искат стихове От обяснението ми стана ясно накрая, че ще публикуват материала ,но ако е в стихотворна форма
Казах, че това е интересна идея за него и си го взех
Имам и друг въпрос, в коментар, който ти ми потурчи
Кое е по- поетично- куха или празна лейка?
Според тебе, обръщам се директно към тебе, е куха, вероятно, защото е по- изчерпателно Празна глава например е глава лишена от мисъл! А куха -и от съдържание способно да мисли
И да ти отговоря на неудобния въпрос
Нищо поетично няма в израза- Калофер , града, освен може би неосъзнат опит за подигравка с града, отгледал великия поет!
Ти със сигурност не можеш да обясниш и минусите, които поставяш защо ги слагаш Една причина има със сигурност
Защото може да го правиш и ти доставя наслада?1.....
Приматско удоволствие
Гледам ,че си събрала плодове от труда си, но при тебе
Мислиш ли, че ти по-малко заслужаваш минусите?
Познавам доайенката на Бургаската поезия,Дена Джелебова! Една достойна, вече 85 годишна жена
Знаеш ли, в сравнение с нея си прашинка!
цитирай
23. leonleonovpom2 - Относно класацията" Най- четени"
20.07.2017 11:33
Не ме притеснява, че някой е четен най много, или някои
Смущава ме единствено това, че някой умишлено я подрежда и по този начин я компрометира

Не ме притеснява и това, ако е такава политиката на блога След като съм в него, значи съм я приел
Ако все пак това е политиката на блога, нека да помислят, кои материали стимулират и защо ?Защото каквото повикало, такова се обадило!

Единствено съм против , някой блогер да го прави, със зла умисъл
Защото това е една от чертите, комплексна при това, пречеща ни да излезем от блатото, в национален мащаб!
А затова, че примерно имам сто пъти по- малко читатели от някои, мен ще ме радва тази цифра, при положение, че качествените хора в нея са пък сто пъти повече , отколкото в митинговия постинг
Впрочем, точно митингите, качеството им, ме отблъсна от политиката!
цитирай
24. leonleonovpom2 - Здравей, Мисссана!
20.07.2017 11:48
Изгуби и ми се коментара
За класацията отговарям отделно, защото нещата са принципни
Относно правото на свободно слово на някой ,да приемам го, но само при условие, че не е за сметка на моето право на такова!
Казах го ясно при тебе-свобода, в рамките на общоприетото и на закона
Някой да ме ругае, да се подиграва, да ми дава директиви и тем подобни идиотщини, да си търси клиентела другаде- в зоо градината например!ззатова е модерацията, заради СЛОБОДИЯТА на словото!
Това е криворазбрана демокрация
ПРАВИ РАЗЛИКА МЕЖДУ СВОБОДА НА СЛОВОТО И СЛОБОДИЯ НА СЛОВОТО!
Няма демокрация без правила и закони! Ако все пак я има, то ТОВА не е демокрация!
Хубав ден!
цитирай
25. tikoev - А затова, че примерно имам сто ...
20.07.2017 13:48
leonleonovpom2 написа:

А затова, че примерно имам сто пъти по- малко читатели от някои, мен ще ме радва тази цифра, при положение, че качествените хора в нея са пък сто пъти повече , отколкото в митинговия постинг
Впрочем, точно митингите, качеството им, ме отблъсна от политиката!


Това е! До това се свежда всичко и във всички сфери! За съжаление качественият "матреял" намалява прогресивно с намаляването на демоса. Само че ти ще изпаднеш в положението на Сократ! Същите тези боклуци с усмивка ще ти сервират чашата с бучиниш!
цитирай
26. missana - Да, така е. Прав сте, leonleonovpom2.
20.07.2017 13:56
Абсолютно съм съгласен с Вас, че има огромна разлика между свобода и слободия на словото. Тук две мнения просто не може да има. Страхувам се, обаче, че мероприятията ампутиращи /правилно/ слободията на словото, до голяма степен ще ампутират и свободата на словото. Както е казано - "покрай сухото ще изгори и суровото".
цитирай
27. krassko - "Най четени" не отговаря на истината.
20.07.2017 14:34
И аз влизам в много блогове, но не ги чета - само поглеждам.
Какво общо има това с четенето?
И каква е разликата между "помпането" и "графоманията"?
За мен е същото.
цитирай
28. leonleonovpom2 - Така е приятелю!
20.07.2017 20:50
tikoev написа:
leonleonovpom2 написа:

А затова, че примерно имам сто пъти по- малко читатели от някои, мен ще ме радва тази цифра, при положение, че качествените хора в нея са пък сто пъти повече , отколкото в митинговия постинг
Впрочем, точно митингите, качеството им, ме отблъсна от политиката!


Това е! До това се свежда всичко и във всички сфери! За съжаление качественият "матреял" намалява прогресивно с намаляването на демоса. Само че ти ще изпаднеш в положението на Сократ! Същите тези боклуци с усмивка ще ти сервират чашата с бучиниш!


НИ НАЙ-МАЛКО НЕ СЕ И ЗАБЛУЖДАВАМ
ВИНАГИ СЪМ ПЕЧЕЛИЛ БИТКИ ПОЕДИНИЧНО ЕДИН СРЕЩУ ЕДИН!
НО СРЕЩУ ПАСМИНА НЕ СИ СПОМНЯМ ДА СЪМ ПЕЧЕЛИЛ!!
БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА ОТЗИВА И ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ!

ХУБАВА ВЕЧЕР!
цитирай
29. leonleonovpom2 - Здравей, Миссана!
20.07.2017 20:58
missana написа:
Абсолютно съм съгласен с Вас, че има огромна разлика между свобода и слободия на словото. Тук две мнения просто не може да има. Страхувам се, обаче, че мероприятията ампутиращи /правилно/ слободията на словото, до голяма степен ще ампутират и свободата на словото. Както е казано - "покрай сухото ще изгори и суровото".


Сега пък аз съм съгласен!
Мнозина ще потвърдят думите ми, както и това ,че съм отнесъл критики!
За търпението, с което съм давал път на грозни коментари!
Е, предупреждава се един ,втори път, после се пристъпва към действия
Ще използвам дума на Левски-Ще ми"олайнени" труда/ не се иска много за това/ и после ще плаче, че имам цензура!
Ами да плаче, да е мислил!
Аз няма да плача за него!
Няма за какво!

Хубана вечер!
цитирай
30. leonleonovpom2 - Поздрави, Краско!
20.07.2017 21:05
krassko написа:
И аз влизам в много блогове, но не ги чета - само поглеждам.
Какво общо има това с четенето?
И каква е разликата между "помпането" и "графоманията"?
За мен е същото.


Да ,за това става дума!
Бунтувам се само срещу едно
защото още в зората на демокрацията улових една зловеща причина за неуспеха ни
Да се прави "добро= на някой, вредящо на друг Умишлено!
Прост пример Дадоха се милиони на некадърници, които ги пропиляха за коли и за курви!
В същото време се лишиха способни от средства и спокойствие за работа , защото тези пари бяха взети от тях И те, вместо да разгърнат потенциала си и способностите си, водеха борба за оцеляване!

Хубава вечер!
цитирай
31. barin - Здравей, Иване. Понеже не се със...
21.07.2017 06:47
Здравей,Иване. Понеже не се състезавам да бъде моят блог най-четен, най-обсъждан и т.н. в класациите, броя на посетителите ме интересува само да преценя дали моите теми се четат и харесват като ориентир. Не съм съгласен с първия коментар на olivie, че броят на посетителите трудно ще надхвърли 100. Само приятелите ми в Русия и Сащ и в няколко групи, където съм присъединен отварянията надхвърлят 150-200 при добрите теми. Необяснимо изглежда една тема за'отрицателно време' да стигне 2000-3000 посетители. За мен е важно хората да харесват информацията, която предоставям и ако има нещо неясно-да обсъждаме. Тъй като при теб темите са интересни, затова често ги чета.
Поздрави
цитирай
32. leonleonovpom2 - Здравей, Иване!
21.07.2017 10:39
barin написа:
Здравей,Иване. Понеже не се състезавам да бъде моят блог най-четен, най-обсъждан и т.н. в класациите, броя на посетителите ме интересува само да преценя дали моите теми се четат и харесват като ориентир. Не съм съгласен с първия коментар на olivie, че броят на посетителите трудно ще надхвърли 100. Само приятелите ми в Русия и Сащ и в няколко групи, където съм присъединен отварянията надхвърлят 150-200 при добрите теми. Необяснимо изглежда една тема за'отрицателно време' да стигне 2000-4000 посетители. За мен е важно хората да харесват информацията, която предоставям и ако има нещо неясно-да обсъждаме. Тъй като при теб темите са интересни, затова често ги чета.
Поздрави


Мен също не ме вълнуват бройката читатели и състезателния принцип. Доказва го фактът, че нямам регистрация във Фейсбук!
Друга е причината, да моменталното набъбване до хиляди влиза в нея, но няма да я споделя, защото ще бъде използвана по типично нашенски! Злобно и долно!
Като добър математик, направих малка статистика из моите публикации
Да, при мен се оказва ,че за седмица нормалния прочит е 500 Над тази бройка вече считам, че има нещо друго Според мен, най- вероятното е, някой колега да го публикува в мрежите
Истина е, че никой не ме е питал-тук, дали искам бройки Не знам какво си мисли, ако има такъв, но ще откажа, това е сигурно Но пък какво означава отказът ми, при демонстрирано неуважение!!

Хубав ден!
цитирай
33. flymore - Към Точица!
21.07.2017 22:51
Зарадвах се на коментара ти, миличка, на появата ти.., за кратко...
И аз ти благодаря за запознанството, общуването, усмивките, за сърцето в душата!<3
Чакам те с надежда!

Иване, като зърнах познатия ник, позволих си да напиша горното. Моля те, не ме кори, че използвах страничката ти за трибуна!
Лека и мирна нощ!:)
цитирай
34. leonleonovpom2 - Разбира се, че не се сърдя, Флиморе!
21.07.2017 23:02
flymore написа:
Зарадвах се на коментара ти, миличка, на появата ти.., за кратко...
И аз ти благодаря за запознанството, общуването, усмивките, за сърцето в душата!<3
Чакам те с надежда!

Иване, като зърнах познатия ник, позволих си да напиша горното. Моля те, не ме кори, че използвах страничката ти за трибуна!
Лека и мирна нощ!:)


Аз също искам тя да се върне!
Да, отвратена е от тези, за които няма човешки ценности!
Но може да търси общуване с тези, за които те съществуват!

Лека нощ , Флиморе!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9139762
Постинги: 1349
Коментари: 29652
Гласове: 102603
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031